آقای مجزای عزیز، با درود و تشکر بابت روشنگری هایی که می کنید شما در مطلبتان با عنوان "اثبات مالکیت ایران بر جزایر سه گانه خلیج فارس" از دو گفتگوی شاپور بختیار با روزنامه های السیاسه و گونش یاد کردید که درباره جزایر سه گانه اظهارات ضدمیهنی بیان کرده است. اینجانب توانسته ام اصل روزنامه السیاسه را بیابم و به دنبال روزنامه گونش نیز هستم. یکی از دوستانم آرشیوی از روزنامه گونش را در اختیار دارد ولی بعد از مراجعه به شماره 23 ژوئیه 1985، گفتگویی از شاپور بختیار در آن نیافته است، آیا از وجود چنین گفتگویی و دقیق بودن شماره روزنامه گونش اطمینان دارید؟ آیا می توانید سرنخی از وجود این گفتگو مثلا واکنش روزنامه های فارسی زبان آن موقع به این گفتگو، را برایم بنویسید تا بتوانم اصل این گفتگو را نیز بدست بیاورم و سپس منتشر نمایم؟
ای کاش ایمیلی از شما داشتم و راحت تر می توانستم با شما مکاتبه نمایم. به پاسخ شما نیازی فوری دارم هموطنی از ایران
جناب مجزا؛ اگر ایمیلی از خودتان درج نمایید می توانم بریده روزنامه گونش به شماره 23 ژوئیه 1985 را برایتان ارسال نمایم. لطفا راهی برای تماس با خودتان برای هموطنانی مانند بنده که در ایران هستیم، فراهم کنید.
درود تحقیقم را درباره السیاسه و بختیار منتشر کردم: https://khodnevis.org/article/51611 http://radiokoocheh.com/article/215621
که با حمله به اینجانب توام شد. می خواستم از نظر و اطلاعات بیشتر شما آگاه شوم، خصوصا می خواهم اگر روزنامه گونش با این اظهار نظری که فرمودید موجود است، آنرا بیابم و منتشر نمایم. از آنجاییکه شما ایمیلی درج نکردید، مجبورم ایمیلم را درج کنم، لطفا به محض دیدن پاکش کنید:
آقای مجزای عزیز، با درود و تشکر بابت روشنگری هایی که می کنید
پاسخ دادنحذفشما در مطلبتان با عنوان "اثبات مالکیت ایران بر جزایر سه گانه خلیج فارس" از دو گفتگوی شاپور بختیار با روزنامه های السیاسه و گونش یاد کردید که درباره جزایر سه گانه اظهارات ضدمیهنی بیان کرده است. اینجانب توانسته ام اصل روزنامه السیاسه را بیابم و به دنبال روزنامه گونش نیز هستم.
یکی از دوستانم آرشیوی از روزنامه گونش را در اختیار دارد ولی بعد از مراجعه به شماره 23 ژوئیه 1985، گفتگویی از شاپور بختیار در آن نیافته است، آیا از وجود چنین گفتگویی و دقیق بودن شماره روزنامه گونش اطمینان دارید؟
آیا می توانید سرنخی از وجود این گفتگو مثلا واکنش روزنامه های فارسی زبان آن موقع به این گفتگو، را برایم بنویسید تا بتوانم اصل این گفتگو را نیز بدست بیاورم و سپس منتشر نمایم؟
ای کاش ایمیلی از شما داشتم و راحت تر می توانستم با شما مکاتبه نمایم. به پاسخ شما نیازی فوری دارم
هموطنی از ایران
جناب مجزا؛ اگر ایمیلی از خودتان درج نمایید می توانم بریده روزنامه گونش به شماره 23 ژوئیه 1985 را برایتان ارسال نمایم.
پاسخ دادنحذفلطفا راهی برای تماس با خودتان برای هموطنانی مانند بنده که در ایران هستیم، فراهم کنید.
درود
حذفتحقیقم را درباره السیاسه و بختیار منتشر کردم:
https://khodnevis.org/article/51611
http://radiokoocheh.com/article/215621
که با حمله به اینجانب توام شد. می خواستم از نظر و اطلاعات بیشتر شما آگاه شوم، خصوصا می خواهم اگر روزنامه گونش با این اظهار نظری که فرمودید موجود است، آنرا بیابم و منتشر نمایم.
از آنجاییکه شما ایمیلی درج نکردید، مجبورم ایمیلم را درج کنم، لطفا به محض دیدن پاکش کنید:
asheghe.meskin@gmail.com
پاینده ایران